Makelaar Dalfsen - Nieuwetijdsmakelaar
arrow_drop_up arrow_drop_down
Makelaar Dalfsen

Makelaar Dalfsen - Nieuwetijdsmakelaar

Snelle verkoop en hoge opbrengst, daar gaan we voor!



Lees meer  

Vragen? Bel dan onze informatielijn op 085-2220661

Nieuwetijdsmakelaar helpt jou je huis in Dalfsen beter verkopen. Snel verkocht tegen een hoge opbrengst. Dat doen we met een professionele presentatie gecombineerd met slimme marketing en Funda. Wij bespreken samen met jou de juiste verkoopstrategie voor het maximale resultaat en de beste voorwaarden. Ook de juridische en notariële afwikkeling verzorgen wij voor jou. Kortom, een makelaar in Dalfsen die je helpt maar zonder torenhoge makelaarskosten te rekenen.

Onze visie: Iedereen de kans om z'n huis goed te kunnen verkopen zonder daar zelf de hoofdprijs voor te betalen.

Betrouwbare makelaar

Waarom?

Nieuwetijdsmakelaar onderscheidt zich met mooie presentaties en slimme marketing.


   Bekijk 

Werkwijze

Bekijk hier onze werkwijze en zie waar wij

ons als makelaar in onderscheiden.

   Bekijk

Investering

Geen courtage maar één all-in vast bedrag met achteraf betalen. Wel zo fijn!

   Bekijk

Stappenplan

Een duidelijk en overzichtelijk stappenplan

van wat je kunt verwachten.


   Bekijk 

Antwoorden

Hier een antwoord op de meest gestelde

vragen over een huis verkopen.

   Bekijk

Start verkoop

Ik ben overtuigd en wil graag starten met de verkoop van mijn woning.

Waarom Nieuwetijdsmakelaar

  • Beste Presentatie, Promotie en Marketing.
  • Enorm bereik via Social Media en Funda.
  • Uniek communicatiesysteem met opdrachtgevers.
  • Moderne en snelle verkoop voor een vast bedrag.
  • Het meeste betaal je achteraf.
  • Samen met ons je huis verkopen.
  • Bekend in Dalfsen
  • Begeleiding van gekwalificeerde specialisten.
  • Besparing van duizenden euro's.
  • Een makelaar die alles voor je regelt.

De beste kwaliteit makelaar

Kwaliteit, wij geloven er niet in dat verkopers alles zelf moeten doen. Een gemiddelde verkoper verkoopt niet dagelijks huizen. Wij wel! Het zal je maar gebeuren dat je zelf je huis opmeet en later aansprakelijk wordt gesteld voor een verkeerd woonoppervlak. Of dat je achteraf niet hebt voldaan aan de meldingsplicht. Dat kan grote gevolgen hebben waar je als verkoper niet op zit te wachten.


Wij regelen alles, met Nieuwetijdsmakelaar een huis verkopen met je eigen persoonlijke makelaar die jou adviseert en begeleidt. Jij doet de bezichtigingen en wij regelen de rest. Niet voor niets gebruiken we de slogan; Een beetje doe jij, en de rest doen wij. Hiermee verkoop je veilig en snel je huis zonder onnodig risico te lopen. 

Razendsnelle communicatie

Dat doen we via verschillende kanalen waarvan WhatsApp er één is. We maken een groep aan met verkopers en onze medewerkers. Zo is iedereen altijd op de hoogte van hetgeen is gecommuniceerd. Verkopers zijn hier laaiend enthousiast over. Dit is helemaal geweldig en moet je gewoon ervaren. Snelle communicatie is één van de pijlers waarop Nieuwetijdsmakelaar trots is.  Geen WhatsApp? Geen probleem, dan mailen of bellen we gewoon.

Fantastische presentaties

Bij ons maak je de foto’s niet zelf maar komt er altijd een professionele fotograaf langs. Dat is een groot verschil met de gemiddelde makelaar, internet- of online makelaar. 


Een huis kopen is gevoel, een mooie presentatie versterkt dat gevoel. Ook zorgen wij standaard voor de tekst en een woningvideo. De video geeft een beter beeld van de indeling dan alleen de foto's.

Altijd correcte plattegronden

Plattegronden horen bij ons standaard bij een presentatie. Dat geeft de kijker een goed beeld van de indeling en de ruimtes. Wij sturen een inmeter langs om jouw woning conform NEN 2580 op te meten. Die gegevens worden verwerkt op de plattegronden. Ook wordt er een meetrapport gemaakt zodat gegevens zoals woonoppervlakte exact kloppen.

Natuurlijk op Funda

Funda, natuurlijk plaatsen wij jouw huis uitgebreid op Funda. Funda heeft nog steeds een enorme aantrekkingskracht op woningzoekers. Daar moet je huis gewoon op staan. Dat regelen wij.


Wij weten hoe we jouw huis hoger op Funda krijgen!

Dat is iets wat bijna geen enkele makelaar toepast.

Social Media voor een enorm bereik

Wij gebruiken speciaal voor jouw huis een Facebook Booster. Social Media en met name Facebook is niet meer weg te denken wanneer je een huis wilt verkopen. Hiermee bereiken we enorm veel mensen, ook mensen die niet zoeken maar jouw huis voorbij zien komen en enthousiast worden.

Alles voor 1 all-in vast bedrag

Wij hanteren geen courtage maar één vast all-in bedrag voor elk huis  en elke verkoper, ongeacht de waarde van je huis. Daarnaast heb je bij ons geen gedoe met verschillende pakketten of moeilijke keuzes. Als verkoper heb je namelijk vaak geen idee wat je écht nodig hebt.

Wij hebben het allerbeste voor jou samengesteld.

Achteraf betalen

Het grootste gedeelte betaal je achteraf en een klein gedeelte vooraf, ik zie dat als een tegemoetkoming in de presentatiekosten. Wanneer je als verkoper namelijk niet bereid bent om in een mooie presentatie te investeren kun je ook niet verwachten dat je het maximale eruit haalt.


Ps: Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor volledige achteraf betaling.

  Bonus

Werkwijze voor succesvolle verkoop

1: Waardeschatting

Samen met jouw bepalen we de waarde van je huis en bespreken we hoe we jouw woning het beste in de markt kunnen zetten. We vragen referenties op van vergelijkbare recent verkochte woningen. Deze worden aangevuld met gegevens van het kadaster. Alle data indexeren en verwerken we zodat we een goede indicatie van de waarde krijgen.


Samen bespreken we de strategisch beste vraagprijs om zoveel mogelijk mensen te interesseren voor jouw woning. Hiervoor geldt, wij adviseren maar jij bepaalt.


Wil je alvast een indicatie van de waarde van jouw huis? Klik dan op de  button hieronder en ontvang binnen 2 minuten een waarderapport van jouw huis in je mailbox. Geheel gratis en zonder verplichtingen.

2: Presentatie en promotie

Wanneer alle gegevens en materiaal zijn verzameld maken we een mooie woningpresentatie. Deze wordt eerst ter controle aangeboden  zodat je kunt controleren of je tevreden bent. Na akkoord van jou gaan we live!

Jouw woning wordt op onze website en FUNDA geplaatst. We delen jouw woning via diverse Social Media kanalen en zetten de Facebook BOOSTER in. Hiermee wordt het bereik enorm vergroot. . Daarnaast ontvang je een TE KOOP bord en brengen we ons netwerk op de hoogte dat jouw woning te koop wordt aangeboden. Garantie voor succes!

3: Bezichtigingen en biedingen

Nu jouw woning Live staat en ook op FUNDA is geplaatst kunnen bezichtigingsaanvragen haast niet uitblijven. Je ontvangt van ons bericht wanneer geïnteresseerden jouw woning willen bekijken. Hierop kun je direct actie ondernemen en een afspraak met de potentiële koper maken. Hierbij ben je niet gebonden aan kantooruren zoals dat bij veel traditionele makelaars wel het geval is.


Spreek aan het einde va de bezichtiging(en) ook af wanneer je weer contact met elkaar hebt zodat je feedback krijgt. Resulteert dat in een bod of meerdere biedingen? Dan gaat onze makelaar direct samen met jou aan de slag voor het beste verkoopresultaat.

4: Deal en juridische afhandeling

Is de mondelinge deal gesloten? GEFELICITEERD! Na het ontvangen van de gegevens van de koper(s) stellen wij de koopovereenkomst op. Nadat beide partijen akkoord zijn met de inhoud wordt er getekend! De stukken gaan naar de notaris en er wordt een afspraak gemaakt voor de overdracht.


Tot aan de overdracht kun je rekenen op advies en begeleiding van onze experts. Met vragen kun je altijd bij ons terecht.


Wij zijn pas tevreden wanneer jij dat bent!

Voor elk huis en elke verkoper één vaste prijs,
wel zo eerlijk!

Beste makelaar Dalfsen
€ 1995,-
€ 1497,- all-in

Incl. fotografie, woningfilm, plattegronden, Funda en BTW!

Een succesvolle verkoop bestaat uit meerdere onderdelen. Deze onderdelen hebben wij ondergebracht in 1 pakket. Dat is alles wat je nodig hebt. Geen gedoe met moeilijke keuzes of optionele diensten, gewoon het beste wat er is, en dat voor één vast laag bedrag. Bovendien betaal je het grootste gedeelte pas achteraf via de notaris.

Betaal pas wanneer jouw woning is verkocht

Nog 3 plekken beschikbaar in Dalfsen


Wanneer je vandaag nog start hoef je helemaal niets vooraf te betalen en worden 

de kosten bij overdracht via de notaris verrekend. Je betaalt dan alles achteraf!

Klik op de button en claim snel je plek. VOL=VOL


Meest gestelde vragen

Vraag en antwoord:

Wie doet de waardebepaling?

Wij geven een realistische indicatie van de waarde af en bespreken met jou de verkoopstrategie voor het beste resultaat. Hierin hebben wij een adviserende rol, uiteindelijk bepaal jij zelf voor welke prijs de woning in de markt wordt gezet.

Is dit hetzelfde als zelf verkopen?

Ja, in de volksmond wordt dit zelf verkopen genoemd vandaar de slogan DOE'T LEKKER ZELF! Nieuwetijdsmakelaar helpt jou bij het zelf verkopen van je huis waarbij wij jou ondersteunen en adviseren voor het maximale resultaat. Daarnaast nemen wij de juridische rompslomp voor onze rekening. Wel zo veilig. Wij gaan net een stapje verder dan een gemiddelde (internet)makelaar om voor jou het beste resultaat te behalen.

Is een huis zelf verkopen moeilijk?

Nee, wanneer je samen met Nieuwetijdsmakelaar verkoopt begeleiden wij jou tijdens het gehele verkoopproces. Zo heb je altijd een deskundige paraat waar je met al je vragen terecht kunt.

Komt mijn huis ook op Funda?

Jazeker, op Funda mag jouw huis niet ontbreken daarom plaatsen we jouw huis uitgebreid op Funda en krijg je een account voor inzage in de statistieken.

Gebruikt Nieuwetijdsmakelaar ook Social Media?

Ja, wij maken een speciale template voor Facebook waarmee je enorm veel geïnteresseerden bereikt. Dit noemen wij de Facebook-BOOSTER. Naast Facebook maken wij ook gebruik van Twitter, Youtube en Instagram.

Moet ik zelf de foto's maken?

Uit onderzoek is gebleken dat een mooie fotoreportage leidt tot meer aanvragen en daardoor een hogere opbrengst. Om deze kwaliteit te waarborgen verzorgen wij de gehele presentatie, dus ook de foto's. Daarmee wordt het beste resultaat behaald.

Wat bespaar ik?

Doordat je zelf de bezichtigingen doet bespaar je al snel duizenden euro's. Een gemiddelde makelaar kost al snel 1,5% excl. opstartkosten en btw. Bij Nieuwetijdsmakelaar betaal je één vast bedrag, ongeacht de waarde van je huis. Wel zo eerlijk vinden wij.

Wat is het verschil met andere makelaars?

Wij vinden kwaliteit het allerbelangrijkste, daarom hebben wij ons bedrijf zo ingericht dat we met uitzondering van de bezichtigingen en bezoek aan de notaris alles voor je regelen. Bij veel online makelaars mag/moet je zelf de foto's, plattegronden, video en tekst maken. Bij ons niet. Wij komen de woning volledig inmeten, verzorgen plattegronden, de foto's, een woningvideo en schrijven een uitnodigende tekst. Wij voeren de woning ook volledig in terwijl bij veel andere makelaars een "doe het zelf" module klaarstaat zodat jij zelf alles in moet vullen. Tot slot: Van de "zelf verkoop" concepten staan wij het dichtst bij een plaatselijke makelaar maar dan wel veel goedkoper en moderner.

Krijg ik ook een te koop bord?

Ja, wij versturen een te koop bord met bijbehorende stickers. Zo weet de hele buurt dat jouw huis te koop staat. Wil je liever geen bord? Geen probleem, een te koop bord niet verplicht.

Waarom zo goedkoop?

De bezichtigingen en afspraken plannen kosten onze makelaars veel tijd, die tijd wordt bespaart doordat jij dit zelf doet. Hierdoor betaal je alleen voor hetgeen écht nodig is. Wel zo slim.

Wat doen jullie allemaal?

Met uitzondering van de bezichtigingen en bezoek aan de notaris regelen wij alles. Net zoals een traditionele makelaar maar dan veel goedkoper. Van a t/m z inclusief onderhandelen, koopovereenkomst opmaken en juridische afwikkeling. Volledige begeleiding van begin tot eind.

Wie plaatst de woning online?

Ook dat regelen we voor je, bij veel "doe het zelf" concepten moet je dit zelf doen. Omdat dit voor veel verkopers geen dagelijkse kost is voeren wij alle gegevens in. Jij als verkoper controleert de volledige presentatie voordat jouw woning definitief wordt geplaatst. Jij houdt hiermee volledige controle over het proces.

Kan ik zelf de bezichtiging(en) of een open huis wel zelf?

Zeker, jij kunt de woonbeleving beter dan een makelaar overbrengen op de kijker. Daarnaast is het vaak informeler dan wanneer een makelaar doet. Neem er rustig de tijd voor en wees gewoon eerlijk. Misschien wordt het zelfs zo gezellig dat er samen een kopje koffie wordt gedronken.

Hoe verloopt het contact?

Wanneer je verkoopt via Nieuwetijdsmakelaar maken wij een WhatsApp-groep voor jouw woning aan. Hierin komen alle betrokkenen in te staan. Zo kunnen we extreem snel communiceren en zijn we sneller dan een gemiddelde makelaar. Geen WhatsApp? Geen probleem, via telefoon en mail zijn we ook goed bereikbaar.

Waar kan ik met mijn (overige) vragen terecht?

Mocht er iets niet duidelijk zijn kun je ons bereiken via 085-2220661 of via het contactformulier op de website. Buiten kantooruren kun je ons (Meindert) bereiken via 06-50212240. Een WhatsApp sturen mag ook. Wij helpen je graag.

Enkele voordelen


  • Beste Presentatie, Promotie en Marketing.
  • Enorm bereik via Social Media.
  • Jouw huis uitgebreid op Funda.
  • Landelijk netwerk van kopers.
  • Uniek communicatiesysteem met opdrachtgevers.
  • Moderne en snelle verkoop voor een vast bedrag.
  • De hoogste kwaliteit gegarandeerd!
  • Begeleiding van gekwalificeerde specialisten.
  • Besparing van duizenden euro's.
  • Een makelaar die alles regelt.
  • Zelf actief meehelpen.
  • Achteraf betalen mogelijk.

Verkoop- en informatiebrochure downloaden

Vul je gegevens in en wij mailen je de verkoop- en informatiebrochure!

(jouw gegevens zijn bij ons 100% veilig en worden zonder jouw toestemming niet met derden gedeeld)

Download Verkoopbrochure 

Goed geholpen, ons huis was snel verkocht voor een goede prijs.

Dyonne en Daniël

Stappenplan verkoop 

Stap 1:

Wij doen onderzoek naar de waarde van je huis. Dit bespreken we samen waarbij wij adviseren en jij beslist.


Stap 2:

Actief aan de slag met het verkopen van je huis. Nadat je bent aangemeld zorgen wij voor de” formulieren om in te  vullen” zodat je voldoet aan de meldingsplicht. Daarbij ontvang je een e-book met tips en adviezen om jouw huis zo goed mogelijk voor te bereiden op de fotograaf. We maken een WhatsApp groep aan voor snelle communicatie en we geven de fotograaf en inmeter opdracht om met  jou een afspraak te plannen. Tevens  ontvang je van ons een opdrachtformulier die je eenvoudig digitaal kunt tekenen.


Stap 3:

Nadat we alle media inclusief plattegronden en het meetrapport hebben ontvangen gaan we aan de slag om een mooie presentatie te maken. Samen nemen we de ingevulde formulieren nog even door om niets aan het toeval  over te laten.

Ook wordt een uitnodigende tekst geschreven  waarna de volledige presentatie aan jou wordt aangeboden voor een laatste controle controle. Nadat je akkoord bent gaan we door naar de promotie.


Stap 4:

Jouw woning staat inmiddels op onze  website en de video op YouTube. We maken een speciaal bericht voor Facebook die je met zoveel mogelijk vrienden kunt delen. Daarna melden we jouw woning uitgebreid aan op Funda. We zijn er klaar voor, laat de aanvragen maar komen.


Stap 5:

De aanvragen voor bezichtigingen geven wij direct aan je door. We bespreken nog even de verkoop- en planningsstrategie waarna je zelf kunt kiezen om de bezichtigingen apart of in de vorm van een open huis te plannen.


Stap 6:

Een bod of meerdere biedingen volgen. Van elk bod of meerdere biedingen ontvang je direct bericht. De onderhandelingen nemen wij voor onze rekening en zullen je van elke stap op de hoogte houden. Nadat er een akkoord is bereikt ontvang je een overzicht van de gesloten deal.


Stap 7:

We verzamelen de gegevens van de koper(s) en maken de koopovereenkomst op die we eerst ter controle aanbieden aan zowel de koper(s) als  verkoper(s). Nadat iedereen akkoord is met de inhoud van de stukken gaan we tekenen. Voor het tekenen hoef je de deur niet uit omdat dit gewoon digitaal kan. Wil je liever samen met de koper(s) aan tafel tekenen dan sturen wij de stukken per post op.


Stap 8:

Nadat de stukken zijn getekend zorgen wij ervoor dat deze bij de notaris komen. We plannen de eindinspectie in en controleren de akte van levering inclusief de nota van afrekening die we kort voor de overdracht van de notaris ontvangen. Tevens ontvang je een eindinspectieformulier waarop je ook de meterstanden kunt noteren.


Voor- en na de overdracht hebben we nog even contact of alles duidelijk is of dat er misschien nog vragen zijn.

Gefeliciteerd, jouw huis is succesvol verkocht!

Cookiebeleid